Reklama
Rozwiń

Belgijska sieciówka kończy z oznaczeniem płci na dziecięcych ubrankach

Belgijska sieciówka JBC nie będzie już oznaczać ubrań jako "dla dziewczynek" i "dla chłopców". Mają nosić to co im się podoba.

Aktualizacja: 17.08.2021 19:29 Publikacja: 17.08.2021 18:39

Belgijska sieciówka kończy z oznaczeniem płci na dziecięcych ubrankach

Foto: Adobe Stock

ula

JBC będzie na metkach oznaczać tylko rozmiar i kategorie wiekową. Mie Van Der Auwera, szefowa agencji PR MMBSY, która współpracuje z JBC, powiedziała mediom, że marka chce "wspierać młode osoby i ich rodziny w odchodzeniu od stereotypów". "To coś więcej niż tylko kampania marketingowa" - dodała.

Ubrania mają być neutralne, a przy ich zakupie zostanie dołączona specjalna książeczka-kolorowanka "Dream outside the Lines" (Śniąc poza granicami), z której najmłodsi będą mogli się dowiedzieć, że ich przyszłość nie zależy od płci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę