Reklama

Belgijska sieciówka kończy z oznaczeniem płci na dziecięcych ubrankach

Belgijska sieciówka JBC nie będzie już oznaczać ubrań jako "dla dziewczynek" i "dla chłopców". Mają nosić to co im się podoba.

Aktualizacja: 17.08.2021 19:29 Publikacja: 17.08.2021 18:39

Belgijska sieciówka kończy z oznaczeniem płci na dziecięcych ubrankach

Foto: Adobe Stock

ula

JBC będzie na metkach oznaczać tylko rozmiar i kategorie wiekową. Mie Van Der Auwera, szefowa agencji PR MMBSY, która współpracuje z JBC, powiedziała mediom, że marka chce "wspierać młode osoby i ich rodziny w odchodzeniu od stereotypów". "To coś więcej niż tylko kampania marketingowa" - dodała.

Ubrania mają być neutralne, a przy ich zakupie zostanie dołączona specjalna książeczka-kolorowanka "Dream outside the Lines" (Śniąc poza granicami), z której najmłodsi będą mogli się dowiedzieć, że ich przyszłość nie zależy od płci.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama