Brytyjska sieć odzieżowa Marks&Spencer wprowadzi do oferty internetowej ubrania 11 rywalizujących z nią marek. Sieć chce uruchomić 46 nowych platform sprze...
Rodzina Agnellich, włoskich miliarderów właścicieli firmy inwestycyjnej Exor kluczowego akcjonariuszem Stellantisa przejęła za 541 mln euro 24 proc. akcji...
Właściciel takich marek kosmetycznych, jak Dove, Timotei i Rexona, nie będzie już używał słowa „normalny” na opakowaniach produktów i w reklamach, by konsu...
Zjednoczone Królestwo zmniejszyło udział rynkowy w handlu z USA, Niemcami i Chinami w okresie pandemii z powodu globalnego chaosu w handlu, brexitu i kieps...
Kontynuujemy bycie liderem rynku, liderem cenowym i liderem kosztowym - zapewnił podczas konferencji Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins.
Od 27 lutego 2021 r. zakrywanie ust i nosa za pomocą maseczki jest na terenie IKEA obowiązkowe, a klienci, którzy nie zastosują się do tego obowiązku, nie...
Trzy czwarte Polaków źle ocenia pomysł obciążenia smartfonów, laptopów czy telewizorów „smart" opłatą reprograficzną. Eksperci biją na alarm: plany rządu u...
Polski e-sklep giganta z USA w końcu wystartował. Choć przewaga Amazona w zapleczu logistycznym i ofercie nad Allegro jest ogromna, walka o klientów zapowi...
Ann Hebert, szefowa Nike na Amerykę Północną musiał odejść ze stanowiska po tym jak wyszło na jaw, że jej syn prowadzi biznes odsprzedaży butów i na dodate...