Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy pomogli Pepco w sprzedaży online

To dzięki polskiemu rozwiązaniu Shumee firma pojawiła się z ofertą na czołowych platformach marketplace.

Publikacja: 30.11.2021 11:25

Polacy pomogli Pepco w sprzedaży online

Foto: Adobe Stock

Pepco we współpracy z shumee wdrożyło strategię wykorzystania możliwości handlu w internecie z wykorzystaniem potencjału największych platform typu marketplace oraz darmowych dostaw.

Produkty dyskontowej sieci Pepco są dostępne na ośmiu popularnych platformach typu marketplace, tj. Allegro, Ceneo, Erli, Morele, Empik, Arena, Mall i Shumee.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama