Firma rozpoczęła działalność 15 lat temu w Warszawie, od niedawna działa już także w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Frisco.pl otwiera też lokalne centra dystrybucji i nawiązuje współpracę z miejscowymi dostawcami. Sklep rozpocznie działalność w nowych lokalizacjach 7 grudnia.

Rynek zakupów spożywczych przez internet oceniany jest na ponad 1 mld zł, w pandemii zainteresowanie klientów było tak wielkie, że terminy były zarezerwowane na kilka tygodni do przodu. Zachęciło to wiele firm do inwestowania w segment, z rynku zniknął też jeden z większych graczy, czyli sklep Tesco.pl

Frisco podaje, że klienci z Katowic, Sosnowca i Mysłowic będą obsługiwani z centrum w Cholerzynie, natomiast dla mieszkańców Trójmiasta zostało uruchomione nowe centrum dystrybucyjne w Gdańsku.

– W tej chwili z naszych usług tylko w Warszawie korzysta ponad 100 tys. gospodarstw domowych, a zainteresowanie zakupami online we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie przekroczyło nasze oczekiwania – mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl. – Dostawy są planowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. U nas artykuły nie leżą tygodniami na półkach, nie są dotykane przez innych kupujących. Najczęściej jeszcze tego samego dnia, wprost od dostawcy, trafiają do klienta.