Firmy ostro walczą o rynek luksusu
Wart 25,2 mld zł polski rynek ekskluzywnych dóbr to także duża szansa dla rodzimych producentów biżuterii, mody i kosmetyków z wyższej półki.
Motobranża z apetytem na wzrost
Polskie firmy motoryzacyjne wyróżniają się na tle regionu optymizmem w oczekiwaniach co do wzrostu produkcji w 2020 r. A to wpływa też na ich plany rekruta...
W małym sklepiku nie zawsze jest milej
Sklep jest bardzo często traktowany funkcjonalnie, dlatego rola obsługi jest tu zdecydowanie mniejsza - mówi Dominika Maison, psycholog z Uniwersytetu Wars...
Mocny start PZU do drugiego etapu PPK
PZU zawarło już kilkaset umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi z pracodawcami zatrudniającymi powyżej 50 pracowników – poinformowała spółka.
Nie ma mocnych na dyskonty
Sieci takie jak Biedronka czy Lidl nadal najszybciej podbijają polski rynek handlowy. Walkę nawiązują z nimi tylko sieci sklepów osiedlowych jak Żabka.