Reklama

Udało się zaktywizować ponad milion Polaków

Zmienia się rola świadczeń pozapłacowych, dla rosnącej grupy pracodawców karty sportowe stają się długoterminową inwestycją w zdrowie pracowników.

Publikacja: 18.12.2019 19:00

Rośnie również świadomość zatrudnionych w polskich firmach – już 28 proc. z nich traktuje sport jako ważny element profilaktyki zdrowotnej. Najniższe w historii bezrobocie, wchodzące na rynek pracy nowe pokolenia pracowników oraz dobra koniunktura sprawiły, że pracodawcy ze zwiększonym zainteresowaniem przyglądają się wszelkim pozapłacowym formom motywowania pracowników. Tylko w 2018 roku wartość rynku świadczeń pozapłacowych wzrosła o blisko 8 proc., do ok. 12 mld zł. W tym czasie co trzecia firma podniosła budżet na dodatki motywacyjne, a średnia kwota przeznaczana na pracownika wyniosła 1995 zł, czyli 80 zł więcej niż w roku 2017.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Reklama
Reklama