Aktualizacja: 28.02.2021 21:00 Publikacja: 28.02.2021 21:00
Foto: materiały prasowe
Pesa rozpocznie dostawy w 2023 r. od 33 pociągów Link nowej generacji. Czeski przewoźnik może łącznie zamówić 160 pojazdów. Producenci taboru kolejowego uważają, że największe ryzyko niesie ze sobą rok 2023. – Obawiamy się nałożenia na siebie dwóch niekorzystnych czynników: ograniczonych budżetów samorządów i efektu pierwszego roku nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej – wyjaśnia dyrektor finansowy Medcomu Paweł Choduń. Medcom jest dostawcą kolejowej energoelektroniki.
Podkreśla też, że już w 2016 r. polscy producenci mocno odczuli brak nowych kontraktów, gdyż dla zamawiających priorytetem było rozliczenie dotacji UE do końca 2015 r.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas