[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna [/srodtytul]
Sport przenosi się do internetu
Michał Fura
Nadawcy i wydawcy zaostrzają rywalizację o rynek internetowej telewizji. Najwięksi gracze – Ipla i Onet – znaleźli nowy sposób na przyciągnięcie widza i wzmocnienie pozycji na rynku, na którym reklamodawcy wydadzą w tym roku 90 mln zł – to poszerzenie oferty sportowej. W przyszłym tygodniu ruszy serwis Eurosport.onet.pl, będący efektem ogłoszonego wczoraj partnerstwa między Eurosportem, największym kanałem sportowym w Europie, i Onetem, liderem rynku portali na polskim rynku. Nadawca podobną współpracę zawiązał na kilku innych rynkach europejskich z Yahoo. W Polsce redakcja Eurosportu odpowiedzialna będzie za stronę redakcyjną nowego serwisu. Miesięcznie będzie go zasilała 5 tys. tekstów, 700 materiałami wideo i 140 relacjami na żywo. Onet zajmie się m.in. sprzedażą reklam w serwisie. Obie strony podzielą się przychodami. Szczegółów umowy nie ujawniono.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=420676 (dostęp płatny)