Internet i łącza Netii dla wrocławskiego contact center Qatar Airways

Publikacja: 31.05.2013 11:13

Netia

będzie dostarczać łącza dostępu do internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne do zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych

Qatar Airways

. Korzystając z tej ifnrastruktury  ulokowane w Polsce contact center obsługuje połączenia przychodzące na numery lokalne w dziewięciu krajach Unii Europejskiej.

Przedmiotem umowy pomiędzy Netią z Qatar Airways są usługi dostępu do internetu i telefoniczne międzynarodowej infolinii, polegającej na kierowaniu - za pośrednictwem międzynarodowego operatora - połączeń przychodzących z lokalnych numerów dostępowych (LNS - Local Number Service), uruchomionych w ośmiu krajach europejskich. Ruch z numerów lokalnych w tych krajach (i numerów lokalnych, obsługiwanych bezpośrednio przez Netię w Polsce) kierowany jest na łącza obsługiwane przez Netię.

Rozwiązanie dostarczone przez Netię pozwala w tej chwili na jednoczesną pracę na ponad 150 stanowiskach  z możliwością dalszej, szybkiej rozbudowy.

Szczegóły finansowe umowy nie zostały ujawnione.

Obecnie linie lotnicze Qatar Airways obsługują połączenia ze 125 miast na całym świecie i wciąż rozbudowują siatkę połączeń.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy