Czytelnicy chętniej sięgają po e-wydania
Prasa. Sprzedaż cyfrowych wydań czterech największych gazet w kraju wzrosła w styczniu – rok do roku – o ponad jedną czwartą. Polacy przyzwyczajają się do e-wydań. W styczniu łączna sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej", „Dziennika Gazety Prawnej", bulwarowego „Faktu" i „Gazety Wyborczej" sięgnęła 18,5 tys., co oznacza, że była wyższa o 26 proc. niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Dystrybucji Kontroli Prasy.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1234973-Czytelnicy-chetniej-siegaja-po-e-wydania.html
Internetowe wideo rozpędza się coraz bardziej
Technologie. Za pięć lat dostęp do aplikacji umożliwiających oglądanie wideo z sieci poprzez dekoder płatnej TV będzie miało już 40 proc. klientów takiej usługi. Z badań firmy ABI Reserach wynika, że obecnie ok. 10 proc. klientów płatnej telewizji na świecie z poziomu dekodera ma dostęp do aplikacji umożliwiających oglądanie filmów, granie w gry i słuchanie muzyki na telewizorze. Dostępne w ten sposób usługi zapewniają im zarówno operatorzy płatnych telewizji, jak i telekomunikacyjni. – Operatorzy telekomunikacyjni, tacy jak At&T, Verizon, Free, Orange czy SFR, wiodą prym na rynku aplikacji tworzonych z myślą o dekoderach – zauważają analitycy ABI Research.