Reklama
Rozwiń
Reklama

Lokalni gracze silniejsi w sieci

W dwucyfrowym tempie urosną w tym roku wydatki reklamodawców na kampanie w internecie – przewidują Wirtualna Polska Holding i Agora.

Publikacja: 24.08.2021 21:00

Lokalni gracze silniejsi w sieci

Foto: Adobe Stock

Nawet 131,4 zł, 9,5 proc. więcej niż na poniedziałkowym zamknięciu, kosztowała we wtorek akcja Wirtualnej Polski Holding na warszawskiej giełdzie. Przy tym kursie grupa, której biznes polega głównie na zarabianiu na kampaniach reklamowych zamawianych w internecie i pośredniczeniu w sprzedaży produktów popularnych wśród internautów kategorii (kontrolowana przez trzech Polaków, w tym prezesa Jacka Świderskiego), warta była już ponad 3,8 mld zł. To oznacza, że od początku roku jej wartość wzrosła o ponad 40 proc.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Ekonomia
Model monopolu państwowego nie sprawdził się w żadnym kraju Unii Europejskiej
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama