- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
Aktualizacja: 25.03.2009 10:30 Publikacja: 25.03.2009 10:30
- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Reuters
- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas