- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
Aktualizacja: 25.03.2009 10:30 Publikacja: 25.03.2009 10:30
- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Reuters
- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas