- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
Aktualizacja: 25.03.2009 10:30 Publikacja: 25.03.2009 10:30
- Dla psychologii rynku byłoby druzgocące, gdybyśmy spędzili cały 2009 rok, zastanawiając się, jak w przydługiej powieści, 'który kraj będzie następny? – powiedział Mirow niemieckiemu Financial Times.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Reuters
W dniach 19–23 stycznia 2026 r. odbędzie się kolejna, 56. edycja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) – wydarzen...
Budujemy nowoczesne przedsiębiorstwo oparte na sztucznej inteligencji i danych, ale z ludzką twarzą – deklaruje...
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas