Taką ofertę wprowadził na hiszpański rynek Vodafone. To pierwszy operator w Hiszpanii, który zdecydował się na eksperyment z tego typu urządzeniem abonenckim. Sprzedaje je jednak tylko w pakiecie z innymi usługami. Oferta skierowana jest do 25 tys. firm, które korzystają z usług konwergentnych (numery stacjonarne na kartach SIM, PABX podłączony do sieci operatora komórkoweg itp.) usług operatora pod nazwą Oficina Vodafone.
Femtokomórka, produkcji chińskiego Huaweia, udostępniana jest klientom jako usługa premium za opłatą 15 euro miesięcznie. Korzystanie z urządzenia wymaga subskrypcji linii ADSL Vodafone (operator korzysta z sieci Telefoniki) za minimalną opłatą 39 euro miesięcznie.
Urządzenie komunikuje się z terminalami abonenckimi w technologii UMTS. Umożliwia zalogowanie do 32 terminali i prowadzenie jednocześnie rozmów z czterech urządzeń. Femtokomórka promowane jest przez Vodafone, jako sposób na poprawienie zasięgu sieci głosowej i transmisji danych.