[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna[/srodtytul]
[b]TVP wchodzi w nowe media[/b]
Michał Fura
Po ubiegłorocznych oszczędnościach publiczny nadawca planuje uruchomienie aż pięciu nowych kanałów tematycznych i szuka partnera do współpracy w Internecie. TVP chce sprzedawać swoje produkcje na wszelkie możliwe sposoby – od kolekcji DVD po nowe media. By zwiększyć przychody, nadawca sięgnie też po zasoby archiwalne i pozaantenowe. – Nasz cel strategiczny to utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku i statusu jednego z najsilniejszych nadawców publicznych w Europie zarówno merytorycznie, jak i biznesowo – mówi „DGP” Paweł Paluch, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=338872 (dostęp płatny)