Reklama

Współpraca z akcjonariuszem Kopeksu

Mostostal Zabrze – spółka, o której się mówi w Warszawie

Publikacja: 21.05.2011 00:59

Krzysztof Jędrzejewski

Krzysztof Jędrzejewski

Foto: Fotorzepa, Tom Tomasz Jodłowski

Krzysztof Jędrzejewski, główny akcjonariusz Kopeksu, kupił za 10,25 mln zł pakiet akcji Mostostalu Zabrze od kontrolującego tę spółkę Zbigniewa Opacha. Wczoraj akcje Mostostalu zdrożały do 2,64 zł, o ponad 1,9 proc., chociaż w ciągu dnia kurs doszedł nawet do 2,75 zł.

Jędrzejewski kupił 5 mln akcji po 2,05 zł. Zwiększył swój udział w  spółce z ok. 3 proc. do 6,24 proc. (a do 6,4 proc. łącznie z podmiotem powiązanym). Jak powiedział „Rz", nie potrafi na razie powiedzieć, czy będzie kupował kolejne akcje. – To będzie zależało od rynku, sytuacji spółki i ceny – tłumaczył. Przyznał, że firma jest interesująca.

– W ostatnich latach wyszła na prostą, wiele zostało zrobione. Ma duży potencjał – ocenił.

Opach tłumaczy sprzedaż swoich akcji Jędrzejewskiemu chęcią bliższej współpracy.

– Z akcjonariuszem Kopeksu mamy wspólną strategię dla firm, których głównymi akcjonariuszami jesteśmy. Chcemy, by Kopex i Mostostal Zabrze działały razem w budownictwie energetycznym – powiedział „Rz" Opach.

Reklama
Reklama

Krzysztof Jędrzejewski, główny akcjonariusz Kopeksu, kupił za 10,25 mln zł pakiet akcji Mostostalu Zabrze od kontrolującego tę spółkę Zbigniewa Opacha. Wczoraj akcje Mostostalu zdrożały do 2,64 zł, o ponad 1,9 proc., chociaż w ciągu dnia kurs doszedł nawet do 2,75 zł.

Jędrzejewski kupił 5 mln akcji po 2,05 zł. Zwiększył swój udział w  spółce z ok. 3 proc. do 6,24 proc. (a do 6,4 proc. łącznie z podmiotem powiązanym). Jak powiedział „Rz", nie potrafi na razie powiedzieć, czy będzie kupował kolejne akcje. – To będzie zależało od rynku, sytuacji spółki i ceny – tłumaczył. Przyznał, że firma jest interesująca.

Reklama
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Reklama
Reklama