Pay-per-view daje zarobić

Aktualizacja: 29.06.2012 16:53 Publikacja: 29.06.2012 16:50

Multimedia Polska

, jako szósty w krótkim czasie operator platformy telewizyjnej poinformowały, że planuje emisję w trybie pay-per-view relacji z walki bokserskiej

Roya Jonesa

z

Pawłem Głażewskim

. Wcześniej informowały o tym sieci kablowe

Inea, Vectra

, platformy cyfrowe

Cyfra+

,

n

i

Cyfrowy Polsat

.

U większości z nich dostęp do transmisji kosztuje ok. 30 zł. W przypadku sieci kablowych oferowana jest dla abonentów usług cyfrowym. Ubiegłoroczna walka Kliczko-Adamek sprzedawana była po ok. 40 zł.

Po tym pojedynku szacowano, że tylko w samym Cyfrowym Polsacie dostęp do transmisji wykupiło 200 tys. abonentów. Wpływy z tej transmisji podniosły o 0,8 zł ARPU w podstawowym pakiecie programowym platformy, dając 1,8 średniego średniego miesięcznego wpływu od jednego abonenta.

Multimedia Polska

, jako szósty w krótkim czasie operator platformy telewizyjnej poinformowały, że planuje emisję w trybie pay-per-view relacji z walki bokserskiej

Pozostało 81% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy