- Netia Office Anywhere - czyli usługę zunifikowanej komunikacji i zdalnej pracy grupowej, opartą na komunikatorze Microsoft – Lync 2013;
- IntegralNet - platformę łączności wraz z urządzeniami (telefony IP HD i bramy IAD firmy Grandstream);
- Netia IT Support - wsparcie techniczne w zarządzaniu aplikacjami na komputerach klienta.
W ramach Netia Business Community Offer każdy klient sam komponuje potrzebne mu rozwiązanie komunikacyjne w przedsiębiorstwie, wybierając spośród czterech rodzajów predefiniowanych profili użytkownika końcowego. Jak podkreśla operator dzięki temu może stworzyć stanowisko pracy dla każdego pracownika czy współpracownika, dostosowane do jego indywidualnych wymagań i preferencji odnośnie sposobu komunikowania się zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz.
Pakiety usług w ramach BCO mogą być wykupione na 12 lub 24 miesiące. Koszt przykładowego pakietu dla pracownika, umożliwiającego przeprowadzanie rozmów telefonicznych z pełną funkcjonalnością centrali abonenckiej i komunikację z dowolnego miejsca oraz udział w wideo rozmowach (gdzie praca w grupie wymaga dzielenia się dokumentami i edytowania ich na bieżąco) wynosi 62 zł netto miesięcznie, przy umowie na 24 miesiące wraz z telefonem IP HD Voice.
Ponadto, klienci mają do dyspozycji również trzy rodzaje profili usług grupowych: umożliwiających przeprowadzanie wideokonferencji (obsługa sal wideokonferencyjnych w firmie z rozproszonymi geograficznie uczestnikami, którzy korzystają z urządzeń osobistych), pakiet „automatycznego biura" umożliwiający zbudowanie zapowiedzi ogólnofirmowej i scenariuszy kierowania ruchem dla połączeń telefonicznych oraz wsparcie serwerowe, czyli pomoc w zarządzaniu wszystkimi serwerami, z jakich korzysta firma.