Reklama

Trudny język potęguje nieufność

Wyjaśniamy, jak działa obrót bezgotówkowy – mówi zastępca dyrektora Departamentu Systemu Płatniczego NBP.

Publikacja: 24.11.2014 02:29

Renata Pawlicka, zastępca dyrektora Departamentu Systemu Płatniczego NBP

Renata Pawlicka, zastępca dyrektora Departamentu Systemu Płatniczego NBP

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki jest główny cel Akademii Dostępne Finanse (ADF)?

Renata Pawlicka: To jest projekt edukacyjno- -promocyjny, którego głównym celem jest podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa o usługach finansowych z zakresu bankowości, ale także ogólnej wiedzy ekonomicznej. Mamy nadzieję, że dzięki tym działaniom zwiększy się zaufanie do obrotu bezgotówkowego, które wciąż nie jest satysfakcjonujące. Liczymy też, że w dłuższej perspektywie zmieni się postawa Polaków, jeśli chodzi o korzystanie z usług finansowych. Pierwszą grupą, do której kierujemy ten projekt, są osoby powyżej 65. roku życia, ponieważ to wśród seniorów odsetek osób niekorzystających z usług bankowych jest najwyższy. Od połowy 2012 roku co kwartał organizujemy spotkania w kolejnych miastach wojewódzkich i w pierwszym kwartale 2016 roku podsumujemy efekty działań skierowanych do seniorów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama