Aktualizacja: 24.11.2014 02:29 Publikacja: 24.11.2014 02:29
Renata Pawlicka, zastępca dyrektora Departamentu Systemu Płatniczego NBP
Foto: materiały prasowe
Rz: Jaki jest główny cel Akademii Dostępne Finanse (ADF)?
Renata Pawlicka: To jest projekt edukacyjno- -promocyjny, którego głównym celem jest podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa o usługach finansowych z zakresu bankowości, ale także ogólnej wiedzy ekonomicznej. Mamy nadzieję, że dzięki tym działaniom zwiększy się zaufanie do obrotu bezgotówkowego, które wciąż nie jest satysfakcjonujące. Liczymy też, że w dłuższej perspektywie zmieni się postawa Polaków, jeśli chodzi o korzystanie z usług finansowych. Pierwszą grupą, do której kierujemy ten projekt, są osoby powyżej 65. roku życia, ponieważ to wśród seniorów odsetek osób niekorzystających z usług bankowych jest najwyższy. Od połowy 2012 roku co kwartał organizujemy spotkania w kolejnych miastach wojewódzkich i w pierwszym kwartale 2016 roku podsumujemy efekty działań skierowanych do seniorów.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas