Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie marki – obce słowa

Trzynasta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek nie jest szczęśliwa dla rodzimych brandów.

Publikacja: 25.01.2017 21:00

Paweł Jabłoński

Paweł Jabłoński

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Różne przyczyny spowodowały, że wiele z nich zmniejszyło swoją wartość. Doszło też do paru przetasowań w rankingu mocy marek. Wszystko jednak wskazuje na to, że naprawdę wielkie zmiany nastąpią dopiero w przyszłym roku. W tej edycji różnice między markami z czołówek kilku naszych zestawień tak się zmniejszyły, że można się spodziewać istotnych zmian na pozycjach liderów.

Ważniejsze jednak od tych przetasowań w naszym rankingu jest to, że w ubiegłym roku kwestia tworzenia i pielęgnacji rodzimych brandów zeszła na drugi plan, zarówno w polityce gospodarczej państwa, jak i wielu przedsiębiorstw.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama