Reklama

Polskie marki – obce słowa

Trzynasta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek nie jest szczęśliwa dla rodzimych brandów.

Publikacja: 25.01.2017 21:00

Paweł Jabłoński

Paweł Jabłoński

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Różne przyczyny spowodowały, że wiele z nich zmniejszyło swoją wartość. Doszło też do paru przetasowań w rankingu mocy marek. Wszystko jednak wskazuje na to, że naprawdę wielkie zmiany nastąpią dopiero w przyszłym roku. W tej edycji różnice między markami z czołówek kilku naszych zestawień tak się zmniejszyły, że można się spodziewać istotnych zmian na pozycjach liderów.

Ważniejsze jednak od tych przetasowań w naszym rankingu jest to, że w ubiegłym roku kwestia tworzenia i pielęgnacji rodzimych brandów zeszła na drugi plan, zarówno w polityce gospodarczej państwa, jak i wielu przedsiębiorstw.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama