Po wyborach konsumenci w lepszych nastrojach. Spodziewają się zmian

Nastąpiło odwrócenie negatywnego trendu: zwiększyła się grupa, która postrzega swoją sytuację finansową jako lepszą niż rok temu i jednocześnie ubyło osób, u których ta sytuacja się pogorszyła.

Publikacja: 05.12.2023 14:50

Po wyborach konsumenci w lepszych nastrojach. Spodziewają się zmian

Foto: AdobeStock

Polki i Polacy po trudnym okresie problemów finansowych odczuli poprawę, a ich troska o codzienny byt nieco zmalała - wynika z cyklicznego badania nastrojów konsumenckich agencji Zymetria.

Obecnie 33 proc. konsumentów ocenia, że ich sytuacja finansowa się polepszyła i to najwyższy wynik od początku 2022 r. Z kolei o pogorszeniu się sytuacji mówi 44 proc. badanych - w poprzedniej fali z marca mówiło tak 57 proc. respondentów.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Dane gospodarcze
Produkcja przemysłowa w Niemczech spadła w październiku. Rząd uspokaja
Dane gospodarcze
Zagadkowy komunikat RPP. Rząd chciał rozwiać niepewność, wyszło inaczej
Dane gospodarcze
Turecka inflacja nie zahamuje łagodzenia polityki pieniężnej?
Dane gospodarcze
Stopy procentowe bez zmian, Adam Glapiński gołębi? Rusza posiedzenie RPP
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Dane gospodarcze
PMI dla polskiego przemysłu nie podtrzymał dobrej passy. Znów spadek
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką