Reklama

Po wyborach konsumenci w lepszych nastrojach. Spodziewają się zmian

Nastąpiło odwrócenie negatywnego trendu: zwiększyła się grupa, która postrzega swoją sytuację finansową jako lepszą niż rok temu i jednocześnie ubyło osób, u których ta sytuacja się pogorszyła.

Publikacja: 05.12.2023 14:50

Po wyborach konsumenci w lepszych nastrojach. Spodziewają się zmian

Foto: AdobeStock

Polki i Polacy po trudnym okresie problemów finansowych odczuli poprawę, a ich troska o codzienny byt nieco zmalała - wynika z cyklicznego badania nastrojów konsumenckich agencji Zymetria.

Obecnie 33 proc. konsumentów ocenia, że ich sytuacja finansowa się polepszyła i to najwyższy wynik od początku 2022 r. Z kolei o pogorszeniu się sytuacji mówi 44 proc. badanych - w poprzedniej fali z marca mówiło tak 57 proc. respondentów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Dane gospodarcze
Inflacja bazowa najniższa od 5,5 roku, również alternatywne miary inflacji w dół
Dane gospodarcze
GUS zrewidował inflację za sierpień w górę. Wciąż to jednak najmniej od dawna
Dane gospodarcze
Rosyjska stopa procentowa w dół. Ale wciąż jest bardzo wysoko
Dane gospodarcze
Czy Stany Zjednoczone zbliżyły się do recesji, czy to tylko spowolnienie?
Dane gospodarcze
Inflacja w USA negatywnie zaskoczyła
Reklama
Reklama