Reklama
Rozwiń
Reklama

Młodzi o ekonomii instytucjonalnej

Instytucje a budowa dobrobytu – z takim zagadnieniem zmierzyli się uczestnicy konkursu Młody Ekonomista organizowanego przez Towarzystwo Ekonomistów Polskich.

Publikacja: 15.12.2016 20:08

Prof. Leszek Balcerowicz wspiera młodych ekonomistów.

Prof. Leszek Balcerowicz wspiera młodych ekonomistów.

Foto: Rzeczpospolita/Robert Gardziński

14 grudnia odbył się w Warszawie finał VI edycji konkursu Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Tematem przewodnim tegorocznej edycji było: „Jakie instytucje mogą przyczynić się do wzrostu dobrobytu w Polsce".

Uczestnicy mieli wykazać, jak podmioty sfery publicznej mogą kształtować funkcjonowanie stosunków gospodarczych w kraju. Słowo wstępne na gali wygłosił prof. Leszek Balcerowicz z SGH, który podkreślił m.in., jak kluczowy jest aspekt zadawania pytań oraz jaka jest waga badań empirycznych w ekonomii, które są tak samo ważne jak modelowanie matematyczne.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Dane gospodarcze
Produkcja przemysłowa w październiku zaskoczyła. Są też nowe dane GUS z budownictwa
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Dane gospodarcze
Nastroje konsumenckie Polaków są najlepsze od pandemii. Ale gorsze niż przed nią
Dane gospodarcze
Ile masła w maśle? Kurczflacja opanowała sklepy w Rosji
Dane gospodarcze
Inflacja bazowa w Polsce w dół. Jest najniższa od 2019 r.
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Dane gospodarcze
PKB Japonii w dół przez amerykańskie cła. Rząd szykuje pakiet ratunkowy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama