Na tle grupy państw wyróżniają się zwłaszcza wyniki Rosji i Portugalii, gdzie tempo wzrostu wyniesie 317 proc. Polska z dynamiką na poziomie 206 proc. zajmuje w grupie zbadanych rynków wysoką, czwartą pozycję. Wyprzedziły nas jeszcze Włochy, gdzie sprzedaż w sieci wzrośnie do 2010 r. o 216 proc. i osiągnie wartość 11,9 mld euro. W naszym kraju w tym czasie wartość rynku ma wynosić niemal 2 mld euro wobec 0,6 mld euro w 2006 r. W całej Europie Środkowo-Wschodniej wzrost rynku znacznie przekracza 100 proc. Jednak pod względem wartości obrotów generowanych w tym kanale sprzedaży daleko nam do potęg z Europy Zachodniej.

W Niemczech i we Francji, choć tempo wzrostu jest nieco wolniejsze, i tak przekracza 100 proc. W tych krajach wartość sprzedaży w Internecie wyniesie w 2010 r. odpowiednio 53,9 mld euro oraz 33,1 mld euro. Na tym tle zdecydowanie najwolniej rozwija się rynek największy – w Wielkiej Brytanii dynamika wzrostu wyniesie jednak i tak 69 proc. Za trzy lata w sieci zmienią w tym kraju właściciela towary i usługi za 71,1 mld euro. Najmniejszym rynkiem, zarówno jeśli chodzi o wyniki z 2006 r., jak i te z 2010 r., jest Słowenia, gdzie według prognoz sprzedaż w sieci wzrośnie o 153 proc., do 346 mln euro.