Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.08.2018 15:35 Publikacja: 24.08.2018 15:24
Foto: Bloomberg
Procter & Gamble złożył ten wniosek w kwietniu w amerykańskim Biurze Patentów i Znaków Towarowych. Sprawa nie jest rozstrzygnięta, a urząd poprosił koncern o dodatkowe wyjaśnienia. Jeśli jednak wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, to P&G będzie mógł używać tych akronimów jako znaków towarowych swoich produktów.
P&G chce zastrzec jako znaki towarowe trzy popularne akronimy: LOL, NBD i WTF. LOL to skrót od Laugh Out Loud, czyli „pękam ze śmiechu”. NBD oznacza No Big Deal, czyli „nic wielkiego”. WTF to skrót od What the F...ck?, czyli „co do ch...?”. P&G chciałby wykorzystywać je jako znaki towarowe przy sprzedaży mydła, detergentów i odświeżaczy powietrza.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Rosja atakuje Ukrainę rekordową ilością dronów i rakiet, Polska nisko w europejskim rankingu cyberbezpieczeństwa...
Polska znalazła się na odległym, 17. miejscu w Europie pod względem cyfrowego bezpieczeństwa – wynika z danych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas