Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.08.2018 15:35 Publikacja: 24.08.2018 15:24
Foto: Bloomberg
Procter & Gamble złożył ten wniosek w kwietniu w amerykańskim Biurze Patentów i Znaków Towarowych. Sprawa nie jest rozstrzygnięta, a urząd poprosił koncern o dodatkowe wyjaśnienia. Jeśli jednak wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, to P&G będzie mógł używać tych akronimów jako znaków towarowych swoich produktów.
P&G chce zastrzec jako znaki towarowe trzy popularne akronimy: LOL, NBD i WTF. LOL to skrót od Laugh Out Loud, czyli „pękam ze śmiechu”. NBD oznacza No Big Deal, czyli „nic wielkiego”. WTF to skrót od What the F...ck?, czyli „co do ch...?”. P&G chciałby wykorzystywać je jako znaki towarowe przy sprzedaży mydła, detergentów i odświeżaczy powietrza.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas