Procter & Gamble chce, by LOL i WTF było jego własnością intelektualną

Koncern Procter & Gamble złożył wniosek o zastrzeżenie jako jego znaków towarowych popularnych internetowych akronimów, takich jak LOL czy NBD.

Aktualizacja: 24.08.2018 15:35 Publikacja: 24.08.2018 15:24

Procter & Gamble chce, by LOL i WTF było jego własnością intelektualną

Foto: Bloomberg

Procter & Gamble złożył ten wniosek w kwietniu w amerykańskim Biurze Patentów i Znaków Towarowych. Sprawa nie jest rozstrzygnięta, a urząd poprosił koncern o dodatkowe wyjaśnienia. Jeśli jednak wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, to P&G będzie mógł używać tych akronimów jako znaków towarowych swoich produktów.

P&G chce zastrzec jako znaki towarowe trzy popularne akronimy: LOL, NBD i WTF. LOL to skrót od Laugh Out Loud, czyli „pękam ze śmiechu”. NBD oznacza No Big Deal, czyli „nic wielkiego”. WTF to skrót od What the F...ck?, czyli „co do ch...?”. P&G chciałby wykorzystywać je jako znaki towarowe przy sprzedaży mydła, detergentów i odświeżaczy powietrza.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama