Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.11.2018 17:11 Publikacja: 09.11.2018 17:01
Foto: Bloomberg
Brytyjska komisja ds. audytu środowiskowego zwróciła się do pięciu największych internetowych sprzedawców, między innymi do amerykańskiego Amazona i rodzimej firmy ASOS, o szczegółowe informacje na temat pochodzenia dostępnej w ich ofercie odzieży. Uwagę komisji zwróciły nieraz zaskakująco niskie ceny ubrań sprzedawanych masowo przez międzynarodowych gigantów e-handlu, a także niezwykle krótka długość życia tych produktów, które nieraz już po kilku miesiącach od zakupu lądują w koszu na śmieci - zjawisko, które zaczęto nazywać „fast fashion”.
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Państwa członkowskie NATO zobowiązują się do podniesienia wydatków obronnych. MZ rozważa zakaz sprzedaży alkohol...
Po trzech dekadach działalności w Polsce fabryka jest wciąż jednym z kluczowych zakładów na krajowej i globalnej...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Reklama, dane i młodzi użytkownicy – Dominik Batorski, socjolog i data scientist, obnaża mechanizmy TikToka. I p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas