Polski pazur w modowym luksusie. Magda Butrym promuje w „Financial Times” Warszawę

Magda Butrym, najbardziej popularna na Zachodzie polska projektantka, podsuwa pomysły na weekend w Warszawie w najnowszym marcowym wydaniu ekskluzywnego, comiesięcznego dodatku o modzie w „Financial Times”.

Publikacja: 18.03.2019 13:02

Modelka w stroju Magdy Butrym

Modelka w stroju Magdy Butrym

Foto: www.magdabutrym.com

Zakupy spożywcze w Hali Mirowskiej i na BioBazarze, potem odwiedziny w butikach w okolicach Mokotowskiej z ulubionym concept store Galilu, a wieczorem spotkanie z przyjaciółmi w Long Bar, w odrestaurowanym niedawno Hotelu Europejskim - to niektóre z warszawskich propozycji na weekend, jakie czytelnikom marcowego „A passion for fashion” poleca Magda Butrym.

Obecność polskiej projektantki w magazynie brytyjskiego dziennika „Financial Times”, który co miesiąc opisuje kolekcje czołowych projektantów i w którym reklamują się ikony modowego i biżuteryjnego luksusu, nie jest przypadkowy. – I nie jest to płatna reklama- zastrzega Joanna Sobierajska, rzeczniczka Magdy Butrym z agencji Warsaw Creatives. - W pewnym sensie jest to dla nas wyróżnienie, ale podchodzimy do tego spokojnie tym bardziej, że Magda Butrym jest już rozpoznawaną na świecie marką – dodaje Sobierajska.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto