Reklama

Polski pazur w modowym luksusie. Magda Butrym promuje w „Financial Times” Warszawę

Magda Butrym, najbardziej popularna na Zachodzie polska projektantka, podsuwa pomysły na weekend w Warszawie w najnowszym marcowym wydaniu ekskluzywnego, comiesięcznego dodatku o modzie w „Financial Times”.

Publikacja: 18.03.2019 13:02

Modelka w stroju Magdy Butrym

Modelka w stroju Magdy Butrym

Foto: www.magdabutrym.com

Zakupy spożywcze w Hali Mirowskiej i na BioBazarze, potem odwiedziny w butikach w okolicach Mokotowskiej z ulubionym concept store Galilu, a wieczorem spotkanie z przyjaciółmi w Long Bar, w odrestaurowanym niedawno Hotelu Europejskim - to niektóre z warszawskich propozycji na weekend, jakie czytelnikom marcowego „A passion for fashion” poleca Magda Butrym.

Obecność polskiej projektantki w magazynie brytyjskiego dziennika „Financial Times”, który co miesiąc opisuje kolekcje czołowych projektantów i w którym reklamują się ikony modowego i biżuteryjnego luksusu, nie jest przypadkowy. – I nie jest to płatna reklama- zastrzega Joanna Sobierajska, rzeczniczka Magdy Butrym z agencji Warsaw Creatives. - W pewnym sensie jest to dla nas wyróżnienie, ale podchodzimy do tego spokojnie tym bardziej, że Magda Butrym jest już rozpoznawaną na świecie marką – dodaje Sobierajska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nie ma przedsiębiorczości bez stabilności
Biznes
USA zwiększą presję na Rosję? Koszty braku zaufania i kara UE dla Google
Biznes
Pozytywne zaskoczenia w wynikach spółek
Biznes
Turecka turystyka łapie zadyszkę. To może być ostatni taki rok
Biznes
Program budowy F-35 zagrożony? W każdym razie już są opóźnienia
Reklama
Reklama