Polski pazur w modowym luksusie. Magda Butrym promuje w „Financial Times” Warszawę

Magda Butrym, najbardziej popularna na Zachodzie polska projektantka, podsuwa pomysły na weekend w Warszawie w najnowszym marcowym wydaniu ekskluzywnego, comiesięcznego dodatku o modzie w „Financial Times”.

Publikacja: 18.03.2019 13:02

Modelka w stroju Magdy Butrym

Modelka w stroju Magdy Butrym

Foto: www.magdabutrym.com

Zakupy spożywcze w Hali Mirowskiej i na BioBazarze, potem odwiedziny w butikach w okolicach Mokotowskiej z ulubionym concept store Galilu, a wieczorem spotkanie z przyjaciółmi w Long Bar, w odrestaurowanym niedawno Hotelu Europejskim - to niektóre z warszawskich propozycji na weekend, jakie czytelnikom marcowego „A passion for fashion” poleca Magda Butrym.

Obecność polskiej projektantki w magazynie brytyjskiego dziennika „Financial Times”, który co miesiąc opisuje kolekcje czołowych projektantów i w którym reklamują się ikony modowego i biżuteryjnego luksusu, nie jest przypadkowy. – I nie jest to płatna reklama- zastrzega Joanna Sobierajska, rzeczniczka Magdy Butrym z agencji Warsaw Creatives. - W pewnym sensie jest to dla nas wyróżnienie, ale podchodzimy do tego spokojnie tym bardziej, że Magda Butrym jest już rozpoznawaną na świecie marką – dodaje Sobierajska.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Tysiące dronów Macierewicza wreszcie dolecą. MON kupuje Warmate’y
Biznes
Sankcje na Rosję uzgodnione. Kolejne setki miliardów dla USA
Biznes
W branży drzewnej ubywa drewna, przybywa długów. Oto główny powód
Biznes
InPost Rafała Brzoski nastawił celownik. Będą kolejne akwizycje?