– Dzięki temu AXA dotrze z ofertą PPK do tysięcy największych klientów bankowości korporacyjnej mBanku. Bank zaś dołączy do grona instytucji, które zaangażują się w popularyzację długoterminowego oszczędzania i wzmacniania zaufania społecznego do systemu emerytalnego – tłumaczy AXA.
AXA TFI należy do grupy ubezpieczeniowej AXA i w promocji oferty PPK korzysta z jej mocnej pozycji w ubezpieczeniach grupowych i majątkowych dla firm.
– W tych segmentach biznes polega na budowaniu relacji z firmami i pośrednikami, w szczególności brokerami ubezpieczeniowymi. Możliwość skorzystania z podobnego kapitału zbudowanego przez mBank z klientami bankowości korporacyjnej zwiększa siłę naszej dystrybucji i konkurencyjność na rynku PPK – uważa Robert Garnczarek, prezes AXA TFI.
– Oferta dla klientów korporacyjnych obejmuje wszelkie dziedziny działalności przedsiębiorstw i pomaga im w wywiązywaniu się z obowiązków nakładanych przez ustawodawcę. Teraz dołączają do niej Pracownicze Plany Kapitałowe. Jestem przekonany, że klienci mBanku wybierając ofertę AXA dla swoich pracowników, przyczynią się do promocji długoterminowego oszczędzania i myślenia o swojej przyszłości – mówi Adam Pers, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej.
Prezes AXA TFI zakłada, że jego firma osiągnie 10 proc. udział w rynku PPK, w segmencie firm prywatnych. Liczy na to, że dzięki partnerstwu z mBankiem i wysoką partycypacją pracowników w PPK, udział AXA może być większy.