Reklama

Ranking agencji public relations. Znamy tegorocznego lidera

To był rekordowy rok dla agencji public relations. Ranking zdominowała firma Partner of Promotion, której głównymi klientami są Procter and Gamble i Ghelamco Poland.

Aktualizacja: 18.06.2019 08:10 Publikacja: 18.06.2019 07:53

Ranking agencji public relations. Znamy tegorocznego lidera

Foto: AdobeStock

ala

Najnowszy ranking agencji PR opracowała firma doradcza Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations. Wyniki opublikowano w raporcie „Ranking agencji PR wg: fee income - 2018”.

Podobnie jak rok wcześniej, firmy klasyfikowane były w oparciu o kryterium „fee income”, rozumianą jako różnicę między przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, czyli sumą honorariów i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi. W ramach projektu przeprowadzono trzynaście audytów dla wybranych losowo agencji PR. Firmy zbadano pod kątem weryfikacji informacji i danych przekazywanych przez nie w formie kwestionariuszy.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Nadchodzi „przebudzenie”? Eksperci prognozują lepsze czasy dla start-upów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Polacy szukają oszczędności, UE odcina się od rosyjskiego gazu, awaria Amazona
Biznes
Lotniska się rozwijają pomimo prawa zamówień publicznych
Biznes
Europa w zielonym garniturze – czas na korektę kursu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Ogromna awaria internetu. Nie działa wiele popularnych aplikacji
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama