Ranking agencji public relations. Znamy tegorocznego lidera

To był rekordowy rok dla agencji public relations. Ranking zdominowała firma Partner of Promotion, której głównymi klientami są Procter and Gamble i Ghelamco Poland.

Aktualizacja: 18.06.2019 08:10 Publikacja: 18.06.2019 07:53

Ranking agencji public relations. Znamy tegorocznego lidera

Foto: AdobeStock

ala

Najnowszy ranking agencji PR opracowała firma doradcza Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations. Wyniki opublikowano w raporcie „Ranking agencji PR wg: fee income - 2018”.

Podobnie jak rok wcześniej, firmy klasyfikowane były w oparciu o kryterium „fee income”, rozumianą jako różnicę między przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, czyli sumą honorariów i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi. W ramach projektu przeprowadzono trzynaście audytów dla wybranych losowo agencji PR. Firmy zbadano pod kątem weryfikacji informacji i danych przekazywanych przez nie w formie kwestionariuszy.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Biznes
Trump łagodzi cła, Chiny chcą powrotu do normalności. Polska stawia na innowacje
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Czy internet w dawnych białych plamach podrożeje?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne