Ranking agencji public relations. Znamy tegorocznego lidera

To był rekordowy rok dla agencji public relations. Ranking zdominowała firma Partner of Promotion, której głównymi klientami są Procter and Gamble i Ghelamco Poland.

Aktualizacja: 18.06.2019 08:10 Publikacja: 18.06.2019 07:53

Ranking agencji public relations. Znamy tegorocznego lidera

Foto: AdobeStock

ala

Najnowszy ranking agencji PR opracowała firma doradcza Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations. Wyniki opublikowano w raporcie „Ranking agencji PR wg: fee income - 2018”.

Podobnie jak rok wcześniej, firmy klasyfikowane były w oparciu o kryterium „fee income”, rozumianą jako różnicę między przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, czyli sumą honorariów i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi. W ramach projektu przeprowadzono trzynaście audytów dla wybranych losowo agencji PR. Firmy zbadano pod kątem weryfikacji informacji i danych przekazywanych przez nie w formie kwestionariuszy.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polak wrócił na Ziemię. Czy wykorzystamy kosmiczną szansę?
Biznes
Ultimatum Trumpa dla Putina, mniej ofert pracy, Bruksela szykuje cła odwetowe
Biznes
Nowy szef Konfederacji Lewiatan: Wyobrażam sobie fuzje organizacji biznesowych
Biznes
Trump straszy UE, Ryanair wraca do Modlina, KE planuje nowe podatki
Biznes
Będzie drastyczna unijna podwyżka akcyzy na papierosy? Okoniem staje Szwecja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama