Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.06.2019 08:10 Publikacja: 18.06.2019 07:53
Foto: AdobeStock
Najnowszy ranking agencji PR opracowała firma doradcza Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations. Wyniki opublikowano w raporcie „Ranking agencji PR wg: fee income - 2018”.
Podobnie jak rok wcześniej, firmy klasyfikowane były w oparciu o kryterium „fee income”, rozumianą jako różnicę między przychodem netto ze sprzedaży usług a kosztami zewnętrznymi realizacji projektów, czyli sumą honorariów i prowizji od klientów na rzecz agencji za jej własne usługi. W ramach projektu przeprowadzono trzynaście audytów dla wybranych losowo agencji PR. Firmy zbadano pod kątem weryfikacji informacji i danych przekazywanych przez nie w formie kwestionariuszy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Chiny wzmacniają wpływy w Eurazji, polska gospodarka rośnie dzięki konsumpcji, a wymiana handlowa Unii Europejsk...
Rusza XXXIII Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego. Tegoroczna edycja pobije dotychczasowe rekordy.
Przez długi czas największą krajową spółką na giełdzie było PKO BP. „Dzięki” politykom tak już nie jest. Czy cze...
Branża piwowarska pozostaje istotnym ogniwem polskiej gospodarki mimo wyzwań, z którymi się mierzy.
Po latach wzrostu polski sektor piwowarski znalazł się w punkcie zwrotnym. Spada sprzedaż, rosną koszty, a nowe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas