Reklama

DeSilva buduje nowe hotele

Ta szybko rozwijająca się polska sieć hotelarska będzie mieć wkrótce obiekty w 8 miastach

Publikacja: 28.03.2013 15:57

DeSilva buduje nowe hotele

Foto: Materiały Promocyjne

Coraz szybciej powiększają się sieci na polskim rynku hotelarskim. W Mikołajkach, Poznaniu i Opolu otworzy nowe hotele grupa DeSilva. W przyszłym roku będzie już miała hotele w 8 miastach: także w Warszawie, Krakowie, Piasecznie, Pruszkowie, i Katowicach-Pyrzowicach. - Po latach kojarzenia naszej sieci tylko z Mazowszem, cieszymy się, że teraz obiekty DeSilva wchodzą do nowych miast. Wkrótce będziemy mogli powiedzieć o ogólnopolskiej sieci Hoteli DeSilva – mówi Witold Ignatowski, prezes spółki Hotele DeSilva.

Hotel Mikołajki Resort by DeSilva, będzie posiadał ponad 160 pokoi, 16 niezależnych bungalowów oraz ofertę konferencyjną  i rekreacyjną, w tym wewnętrzne jezioro z pomostem i największą w tym rejonie prywatną plażą.

Hotel DeSilva Poznań będzie położny w centrum Poznania. Ul. Czterogwiazdkowy obiekt powstanie w przebudowanym budynku biurowym i pomieści 60 pokoi, wszystkie w wysokim standardzie wykończenia i stylistyce DeSilva. Planowane otwarcie  hotelu to koniec 2013 roku.

Natomiast Hotel DeSilva Opole powstanie w zabytkowym centrum miasta, przy nabrzeżu Kanału Ulgi. Będzie to jedyny czterogwiazdkowy obiekt w Opolu. Inwestycja budowy hotelu otrzymała dofinansowanie unijne z Regionalnego Programu Operacyjnego. W hotelu znajdzie się 106 pokoi, 5 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ok. 330 m2, centrum fitness oraz podziemny garaż. Planowane uruchomienie hotelu to lato 2014 roku.

DeSilva to obok Orbisu należącego już do Accoru jedyna polska sieć z polskim rodowodem, która postawiła na szybki rozwój. Dużo większą ekspansję niż polscy przejawiają bowiem zagraniczni hotelarze. Według branżowego serwisu e-hotelarstwo.com, najwięcej nowych pokoi włączył w ubiegłym roku do swej sieci Accor, do którego należy Orbis. Przybyło mu w sumie 6 hoteli, w tym 4 nowe – łącznie 775 pokoi. Na drugim miejscu znalazł się Best Western – 7 hoteli z 414 pokojami, na trzecim Louvre Hotels Group – 3 hotele, 398 pokoi. Kolejne sieci to InterContinental Hotels Group – 3 hotele, 381 pokoi oraz Hilton Worldwide – 2 hotele, 205 pokoi. W tym samym czasie takie brandy jak Qubus Hotels, Focus, Comfort Express czy największa polska marka Gromada nie otworzyły ani jednego hotelu.

Reklama
Reklama

Jedną z przyczyn stagnacji wśród polskich inwestorów jest brak kapitału na inwestowanie we własne hotele. Kolejną – brak na tyle sprawdzonego i popartego dobrymi wynikami sieciowego know how, który mógłby przełamać nieufność polskich właścicieli hoteli niezależnych.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama