Od światowej premiery PS4 minęło dziewięć miesięcy. Jak się sprzedaje konsola Sony nowej generacji?
Wyniki sprzedaży są najlepsze od 20 lat, czyli początków naszego biznesu. Jestem pod wrażeniem, bo PS4 sprzedaje się szybciej niż konsole poprzednich generacji. Na koniec sierpnia globalny popyt sięgnął 10 mln sztuk. Również w Polsce notujemy duże zainteresowanie PS4. Znacznie większe niż to było w przypadku debiutu poprzednich konsol PS3 i PS2.
To znaczy?
Porównując PS4 z PS3 to dynamika sprzedaży tej pierwszej konsoli jest zdecydowanie wyższa niż 100 proc. PS3 wciąż ma się jednak świetnie. Popyt na tę konsolę w Polsce w tym roku jest większy niż w 2013 r. Z kolei sprzedaż PS4 zbliża się tu już do sześciocyfrowego wyniku. Ale nie zwalniamy tempa. Lada dzień czeka nas premiera gry Destiny. W zeszłym miesiącu mieliśmy premierę na PS4 gry The Last of Us. Poza tym liczymy na tradycyjny wzrost sprzedaży związany z końcem wakacji i powrotem dzieci do szkoły.
Jak wygląda rywalizacja o polskiego klienta z waszymi największymi konkurentami, czyli Xbox i Nintendto?