Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.03.2015 08:22 Publikacja: 28.03.2015 08:22
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak now Piotr Nowak
Pojazdy zamówił węgierski przewoźnik T&J Busz. Firma prócz autobusów w ramach kontraktu zapewniła sobie także usługi serwisowe i konserwacyjne. Obejmują one m.in. obsługę akumulatorów dla wszystkich autobusów. Siedzenia dla wszystkich pojazdów zapewniła węgierska spółka Raba Automotive.
Hybrydowy przegubowiec Volvo 7900 może pomieścić wielu pasażerów, charakteryzuje się niskim poziomem emisji hałasu i spalin, a poziom spalania paliwa jest o 30 procent niższy od porównywalnego autobusu z samym silnikiem diesla. W Volvo 7900 silnik elektryczny oraz silnik diesla mogą być wykorzystywane razem lub oddzielnie. Na przystankach autobus jest zasilany przez cichy, bezemisyjny silnik elektryczny, do zasilania którego wykorzystywana jest energia wytwarzana w trakcie jazdy i hamowania.
W Europie sprzęt wojskowy kupujemy w małych ilościach od krajowych dostawców, więc mogą oni dyktować naprawdę wy...
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas