Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.03.2015 08:22 Publikacja: 28.03.2015 08:22
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak now Piotr Nowak
Pojazdy zamówił węgierski przewoźnik T&J Busz. Firma prócz autobusów w ramach kontraktu zapewniła sobie także usługi serwisowe i konserwacyjne. Obejmują one m.in. obsługę akumulatorów dla wszystkich autobusów. Siedzenia dla wszystkich pojazdów zapewniła węgierska spółka Raba Automotive.
Hybrydowy przegubowiec Volvo 7900 może pomieścić wielu pasażerów, charakteryzuje się niskim poziomem emisji hałasu i spalin, a poziom spalania paliwa jest o 30 procent niższy od porównywalnego autobusu z samym silnikiem diesla. W Volvo 7900 silnik elektryczny oraz silnik diesla mogą być wykorzystywane razem lub oddzielnie. Na przystankach autobus jest zasilany przez cichy, bezemisyjny silnik elektryczny, do zasilania którego wykorzystywana jest energia wytwarzana w trakcie jazdy i hamowania.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas