Reklama
Rozwiń
Reklama

Gorsze wyniki sprzedaży Harleya-Davidsona

Po kiepskich wynikach III kw. Harley-Davidson zapowiedział zmniejszenie wysyłki motocykli do salonów sprzedaży. Producent kultowych maszyn chce także ograniczyć zatrudnienie, nie rezygnując z planu globalnej ekspansji.

Publikacja: 21.10.2015 16:46

Matthew Levatich, prezes Harleya-Davidsona

Matthew Levatich, prezes Harleya-Davidsona

Foto: Bloomberg

Do końca września z salonów dealerskich Harleya-Davidsona na całym świecie wyjechało 217,8 tys. kupionych nowych motocykli. Rok temu było ich 220,8 tys. Wzrost sprzedaży zanotowano jedynie w regionie Azji-Pacyfiku, w pozostałych częściach świata, włącznie z rynkiem północnoamerykańskim popyt na nowe maszyny spadał.

Już na początku bieżącego roku Harley-Davidson obniżył prognozę sprzedaży w 2015 r. z 282 tys.-287 tys. do 276 tys.-281 tys. maszyn. Teraz szacunki spółki mówią o sprzedaży 265 tys.-270 tys. motocykli., czyli nawet o 2 proc. mniej niż w ubr.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Biznes
Kreml ma nowego terrorystę. Były szef Jukosu na czarnej liście
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama