Polski biznes wspiera powodzian. W Stroniu Śląskim powstaje osiedle dla rodzin

Ruszyła budowa nowoczesnego osiedla w Stroniu Śląskim dla rodzin dotkniętych powodzią. Na ten cel inicjator akcji „Przedsiębiorcy Powodzianom” Rafał Brzoska i polski biznes przekazali ponad 123 mln zł.

Publikacja: 17.12.2024 18:51

Ruszyła budowa nowoczesnego osiedla w Stroniu Śląskim dla rodzin dotkniętych powodzią

Ruszyła budowa nowoczesnego osiedla w Stroniu Śląskim dla rodzin dotkniętych powodzią

Foto: materiały prasowe

ula

We wtorek 17 grudnia 2024 r. w Stroniu Śląskim rozpoczęła się budowa osiedla dla 28 rodzin, które straciły swój dobytek w wyniku jednej z najtragiczniejszych powodzi w ostatnich latach. Domy staną na terenach bezpiecznych od zalania, uzbrojonych w media (wodę, prąd, kanalizację). Realizacja projektu „Przedsiębiorcy Powodzianom” była możliwa dzięki inicjatywie Rafała Brzoski i zaangażowaniu ponad 300 przedsiębiorców, którzy wspólnymi siłami zebrali ponad 123 mln zł, w tym ponad 22 mln zł w gotówce oraz 101 mln zł w produktach. Do grona darczyńców dołączyła także The Kellner Family Foundation (spółka rodziny Kellnerów, PPF Group jest jednym z udziałowców InPost), przekazując na projekt 2 mln euro, co stanowi istotny wkład w realizację tego przedsięwzięcia.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Prezes PZPM: Wojna celna Donalda Trumpa obije europejską motoryzację, ale boleśnie uderzy także Amerykanów
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes
Trump odcina Ukrainę od danych wywiadowczych, Niemcy zapowiadają zmiany w konstytucji, a Chiny ogłaszają ambitny plan na 2025 rok
Biznes
Wiceprezes Apple’a dla „Rzeczpospolitej”: W 100 procentach jestem Polakiem
Biznes
Elon Musk: Powinniśmy sprywatyzować wszystko, co tylko możemy
Biznes
EBI podwaja budżet na obronność do 2 mld, usuwa sufit i szuka nowych projektów
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”