Reklama

Polskie studia jadą na największe targi gier Gamescom

W Kolonii ruszają w środę największe coroczne targi gier w Europie i drugie co do wielkości na świecie. Wybiera się tam spora grupa firm z Polski.

Publikacja: 19.08.2024 04:30

Co roku targi w Kolonii odwiedza ponad tysiąc wystawców i ponad 350 tys. fanów gier

Co roku targi w Kolonii odwiedza ponad tysiąc wystawców i ponad 350 tys. fanów gier

Foto: AdobeStock

Sektor gier, po covidowym ożywieniu, przeżywa obecnie trudniejsze chwile, ale długofalowe perspektywy branży są nadal bardzo dobre. W tym tygodniu odbędzie się coroczne święto graczy: targi Gamescom w niemieckiej Kolonii. Ruszą 21 sierpnia i potrwają do 25 sierpnia. Co roku imprezę odwiedza ponad 350 tys. osób, a swoje gry prezentuje ponad tysiąc wystawców.

W dniach 21–23 sierpnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizuje na targach stoisko narodowe. Ta opcja cieszy się dużym zainteresowaniem. – Na ten moment mam 60 zgłoszeń. Zachęcam do śledzenia strony internetowej PARP i profilu programu promocji sektora kreatywnego na Facebooku, gdzie będziemy publikować relacje ze stoiska – informuje Małgorzata Brodzicka, specjalistka z departamentu wsparcia przedsiębiorczości PARP. Korzystanie ze stoiska jest bezpłatne. Natomiast uczestnicy sami pokrywają koszty związane z podróżą, zakwaterowaniem oraz koszty biletów wstępu na targi.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama