Aktualizacja: 01.05.2025 18:22 Publikacja: 16.09.2022 19:00
Foto: SAUL LOEB / AFP
Kiedy Kanye West i GAP podpisywali umowę w 2020 r., okrzyknięta ona została jako potencjalnie przełomowa. Miała rozpędzić własną markę Westa i równocześnie tchnąć nowego ducha w markę GAP. Okazało się jednak, że Kanye West nie jest zadowolony ze współpracy.
Umowę zawarto przez firmę Westa Ye, do której należy formalnie marka Yeezy i GAP. W jej ramach miały być produkowane ubrania i galanteria, a koncern GAP miał także otwierać sklepy marki Yeezy. Sklepów Yeezy brak, a już z pierwszymi przedmiotami powstałymi w kooperacji były problemy. Mająca kosztować 200 dolarów kurtka typu puffer nie trafiła do sprzedaży przez rok. GAP miał być przy tym sfrustrowany powolnym pojawianiem się kolejnych produktów Yeezy.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas