Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 14.12.2024 09:44 Publikacja: 16.09.2022 19:00
Foto: SAUL LOEB / AFP
Kiedy Kanye West i GAP podpisywali umowę w 2020 r., okrzyknięta ona została jako potencjalnie przełomowa. Miała rozpędzić własną markę Westa i równocześnie tchnąć nowego ducha w markę GAP. Okazało się jednak, że Kanye West nie jest zadowolony ze współpracy.
Umowę zawarto przez firmę Westa Ye, do której należy formalnie marka Yeezy i GAP. W jej ramach miały być produkowane ubrania i galanteria, a koncern GAP miał także otwierać sklepy marki Yeezy. Sklepów Yeezy brak, a już z pierwszymi przedmiotami powstałymi w kooperacji były problemy. Mająca kosztować 200 dolarów kurtka typu puffer nie trafiła do sprzedaży przez rok. GAP miał być przy tym sfrustrowany powolnym pojawianiem się kolejnych produktów Yeezy.
Zmodernizowanych ma być 16 Kasiek, czyli samolotów transportowych C-295M CASA. Remonty są rozłożone na lata 2025-2033 i będą przeprowadzane głównie w zakładach Airbusa na Okęciu.
Główną bohaterką gry będzie Ciri, przybrana córka Geralta z Rivii - wynika ze zwiastuna nowej części wiedźmińskiej sagi. Został wyświetlony już kilka milionów razy. Na wieści ze studia reaguje też kurs akcji.
Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa, podpisali porozumienie kończące spory zbiorowe wszczęte na tle płacowym w 2019 i 2023 r.
Jest piątek, 13 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Rozmowy Grupy WB i Hanwha Aerospace o utworzeniu joint venture i produkcji pocisków powinny się zakończyć w lipcu. Produkcja ma ruszyć najpóźniej w 2029 r.
Znana włoska marka odzieżowa ma przed sobą trudny okres i gruntowną restrukturyzację, która ma pomóc wrócić na ścieżkę wzrostu. Jednym z elementów koniecznych zmian ma być zamknięcie 500 sklepów.
Sektor odzieżowy jest jednym z głównych źródeł zanieczyszczeń, co oznacza rosnąca presję ze strony konsumentów na zmiany. Ogromnym wyzwaniem dla branży odzieżowej są także nowe technologie.
Jak funkcjonować w świecie, w którym zmiana stała się częścią rzeczywistości biznesowej, a nieprzewidywalność – elementem, który trzeba brać pod uwagę przy tworzeniu każdej strategii? O tym w Warszawie będą dyskutować uczestnicy 5. edycji konferencji Business Fashion Environment Summit organizowanej przez „Vogue Polska” we współpracy z Boston Consulting Group.
Mimo wielu inicjatyw mających ograniczyć wykorzystywanie syntetycznych tekstyliów w modzie, popularne sieciówki z nich nie rezygnują. Co druga marka potwierdza, że w ciągu ostatnich lat zwiększyła wykorzystanie m.in. poliestru. Wśród nich są najbardziej znane marki odzieżowe.
Rozwijamy w Polsce magazyny, by szybciej dostarczać towary do klientów w Europie. Nie obawiamy się zmian w taryfach celnych, a nasz biznes nadal się rozwija – mówi Donald Tang, prezes koncernu Shein.
Firmy logistyczne szacują, że podczas letnich wyprzedaży liczba zamówień i zwrotów na polskim rynku e-commerce może wzrosnąć nawet dwukrotnie w porównaniu do pozostałych okresów roku
Tylko w sześć miesięcy 2024 r. zlikwidowano 1,6 tys. placówek, ale aż 5,2 tys. zawiesiło działalność. Nic nie wskazuje na to, by trend miał się odwrócić. Zwłaszcza przez wzrost kosztów energii, pensji czy znów rosnącą inflację.
Fundacja Maraton Warszawski zakończyła współpracę z marką 4F, powołując się na fakt, że 4F nie dotrzymała warunków umowy. Stroje dla biegaczy pochodziły bowiem spoza Polski.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas