Reklama

Młodzi Japończycy piją coraz mniej. Producenci alkoholi się dostosowują

Młodzi Japończycy piją coraz mniej, więc producenci alkoholi modyfikują profil produkcji.

Publikacja: 12.09.2022 15:29

Młodzi Japończycy piją coraz mniej. Producenci alkoholi się dostosowują

Foto: Bloomberg

Popularność napojów bezalkoholowych czy o niskiej zawartości alkoholu rośnie na całym świecie. Efekt ten jest mocno widoczny w Japonii, gdzie władze kraju wręcz zaczęły zachęcać mieszkańców do picia. 

Główni japońscy producenci alkoholu uznali jednak, że dobrą strategią, obok szukania nowych rynków, będzie dostosowanie się do nowych trendów w konsumpcji. Na ulicach japońskich miast pojawiły się ogródki piwne oferujące bezalkoholowe piwa i drinki bez alkoholu lub z jego niską zawartością. Niektóre, jak ten postawiony przez firmę Suntory, pominął piwa stawiając na koktajle i wina bezalkoholowe.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama