Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 20:46 Publikacja: 31.08.2022 11:07
Foto: AFP
Kommiersant zapoznał się z wynikami ankiety przeprowadzonej przez ośrodek badawczy AKAR od początku czerwca do końca lipca wśród specjalistów HR z moskiewskich agencji reklamowych, zarówno małych, jak i dużych. Wynika z tego, że od marca do lipca na rynku trwała fala zwolnień: 57 proc. agencji zredukowało część personelu, z czego 46 proc. opuściło tylko połowę personelu.
Według badania 28 proc. respondentów zwolniło pracowników zaplecza (dział IT, księgowość, dział HR), tyle samo respondentów poinformowało o zwolnieniu specjalistów ds. wydajności (promocja, w której reklamodawcy płacą za realizację celów). Kolejne 27 proc. zwolniło pracowników nowych pionów biznesowych (działy rozwoju biznesu agencji) i obsługi klienta, 20 proc. zwolnień dotyczyło tzw. kreatorów, 20 proc. to projektanci i zespół przedprodukcyjny, 17 proc. - pracownicy działów sponsoringu, 19 proc. - specjaliści od planowania i zaopatrzenia.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Zwołane przez cypryjski wehikuł nadzwyczajne walne zgromadzenie Zespołu Elektrowni Pątnów Adamów Konin odwołało...
Płocki koncern proponuje nieco ponad 1 mld zł. Ta kwota ma wystarczyć na restrukturyzację wszystkich wierzytelno...
Październik będzie gorącym miesiącem w imperium Polsatu pogrążonym w rodzinnym sporze. Rusza ciąg zgromadzeń akc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas