Reklama

Hamowanie gospodarki nie powinno mocno zaszkodzić grom

Popyt na cyfrową rozrywkę w wyniku spowolnienia gospodarczego znacząco nie spadnie, ale gracze będą jeszcze bardziej wybredni.

Publikacja: 22.08.2022 03:00

Hamowanie gospodarki nie powinno mocno zaszkodzić grom

Foto: Adobe Stock

Przez najbliższe cztery lata rynek gier będzie rósł, a motorem wzrostu będą produkcje mobilne – wynika z danych Newzoo. Na koniec 2022 r. w sumie w gry będzie grało prawie 3,2 mld ludzi, wydając w tym roku na ten cel 196,8 mld dolarów. To o 2,1 proc. więcej niż rok temu. Wcześniejsze prognozy zakładały mocniejszy wzrost, do ponad 200 mld dolarów już w tym roku.

W Polsce działa ponad czterysta podmiotów zajmujących się grami. Przedstawiciele sektora uważają, że nadal ma on przed sobą dobre perspektywy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kreml zagrabia kolejne firmy. Teraz kraby i przekąski będą zarabiać na wojnę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama