Reklama
Rozwiń
Reklama

Hamowanie gospodarki nie powinno mocno zaszkodzić grom

Popyt na cyfrową rozrywkę w wyniku spowolnienia gospodarczego znacząco nie spadnie, ale gracze będą jeszcze bardziej wybredni.

Publikacja: 22.08.2022 03:00

Hamowanie gospodarki nie powinno mocno zaszkodzić grom

Foto: Adobe Stock

Przez najbliższe cztery lata rynek gier będzie rósł, a motorem wzrostu będą produkcje mobilne – wynika z danych Newzoo. Na koniec 2022 r. w sumie w gry będzie grało prawie 3,2 mld ludzi, wydając w tym roku na ten cel 196,8 mld dolarów. To o 2,1 proc. więcej niż rok temu. Wcześniejsze prognozy zakładały mocniejszy wzrost, do ponad 200 mld dolarów już w tym roku.

W Polsce działa ponad czterysta podmiotów zajmujących się grami. Przedstawiciele sektora uważają, że nadal ma on przed sobą dobre perspektywy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama