Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2025 08:40 Publikacja: 14.05.2022 09:22
Ukraińska grupa Kalush na konkursie Eurowizji w Turynie
Foto: PAP/EPA
Plotka, o tym, że kraje tak naprawdę nie chcą wygrywać Konkursu Piosenki Eurowizji, ponieważ jest zbyt drogi do zorganizowania, krąży prawie tak długo, ile istnieje sam konkurs. To, czy rzeczywiście tak jest, zależy w dużej mierze od tego, o jakim kraju mówimy, co chce on dzięki temu osiągnąć (wpływy geopolityczne, dochody z turystyki, spektakl kulturalny?) i czy jest w stanie pogodzić to ze swoim wewnętrznym budżetem. Z badań przeprowadzonych przez MoneyTransfers.com wynika jednak, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat kraje-gospodarze konkursu starają się wydawać coraz mniej. Według doniesień lokalnej prasy tegoroczna impreza w Turynie będzie kosztować około 16,3 mln euro, z czego 14,8 mln euro pochodzi od władz miejskich, a 1,5 mln euro od rządu krajowego oraz dodatkowych funduszy od sponsorów.
Państwa członkowskie NATO zobowiązują się do podniesienia wydatków obronnych. MZ rozważa zakaz sprzedaży alkohol...
Reklama, dane i młodzi użytkownicy – Dominik Batorski, socjolog i data scientist, obnaża mechanizmy TikToka. I p...
Jeden abonament komórkowy z nielimitowanymi usługami, w tym i internetem bez limitu. Tak od dziś wygląda oferta...
Podcast "Twój Biznes": Zawieszenie broni na Bliskim Wschodzie, reformy w Niemczech i plany Enei
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wielkie koncerny technologiczne w wielu aspektach oferują rozwiązania, z których chętnie korzystają nasi klienci...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas