Urząd otrzymał 43 skargi i informacje o 3 wypadkach i 2 przypadkach odniesienia obrażeń. Postępowanie wyjaśniające dotyczy 430 tys. jednośladów z lat modelowych 2008-11 wyposażonych w ABS.
Urząd wyjaśnił, że użytkownicy, którzy zawiadomili go o problemach mogli zapomnieć o wymianie płynu hamulcowego, który trzeba wymieniać co 2 lata. „Może być prawdą, że skarżący się nie dopełnili obowiązku wymiany w wymaganym okresie, jednak nagły i całkowity brak zdolności hamowania bez ostrzeżenia jest niepokojący" — stwierdził NHTSA.
- Wiemy o tym postępowaniu i współpracujemy z NHTSA — oświadczyła rzeczniczka producenta Maripat Blenkenheim.
Hartley walczy o status segmentu premium
Po niepotwierdzonych pogłoskach, że producenta kultowych motocykli z Milwaukee chcą przejąć, co wywołało skok cen jego akcji, kierownictwo przystąpiło do walki z bardziej przyziemnymi problemami: presją na ceny w Stanach i zastojem cen akcji. Chodzi mu o przyciągnięcie więcej klientów do 600 salonów sprzedaży i o rozpowszechnienie tego środka transportu.
1 lipca pojawiła się pogłoska, że firma może dostać od funduszu Kolberg Kravis and Roberts ofertę przejęcia, co wywołało skok akcji o 16 proc. Gdy tego nie potwierdzono, cała hossa praktycznie zniknęła.