Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2016 13:12 Publikacja: 13.07.2016 12:19
Foto: Bloomberg
Spółka start-up Future Mobility z Shenzhen wspierana przez firmę inwestycyjną Tencent Holdings i Hon Hai Precision Industries, jedna z wielu w Chinach z ambicjami produkowania ekologicznych pojazdów, zamierzała początkowo wypuszczać samochody segmentu premium, ale ostatecznie obrała inną strategię od Tesli, która zaczęła od ograniczonej produkcji jednego modelu za każdym razem.
- Od samego początku pracujemy nad płytą podłogową, zakładamy, że produkcja ma być masowa i myślimy o całej rodzinie modeli związanych z tą płytą — wyjaśnił prezes spółki Carsten Breitfeld, który wcześniej kierował w BMW ekipą pracującą nad sportowym elektrycznym i8. Jego zdaniem, masowa produkcja to 250-400 tys. sztuk rocznie. — Segmenty z sukcesem to pojazdy sportowo-użytkowe SUV i do jazdy sportowej SAV (Sports Activity Vehicles). Od nich zaczniemy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjskie biura podróży promują nowy kierunek na wakacje. „I wcale nie musisz wyjeżdżać za granicę” — reklamują....
Rozrywka dla dzieci ma różne oblicza.
Elon Musk, właściciel Tesli, ostrzega przed trudnymi kwartałami. Sprzedaż spada, a konkurencja jest coraz większa.
PGE w nowej strategii podkreśla rolę ciepłownictwa, które postrzegane jest jako ważne wsparcie dla krajowej ener...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas