Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2016 13:12 Publikacja: 13.07.2016 12:19
Foto: Bloomberg
Spółka start-up Future Mobility z Shenzhen wspierana przez firmę inwestycyjną Tencent Holdings i Hon Hai Precision Industries, jedna z wielu w Chinach z ambicjami produkowania ekologicznych pojazdów, zamierzała początkowo wypuszczać samochody segmentu premium, ale ostatecznie obrała inną strategię od Tesli, która zaczęła od ograniczonej produkcji jednego modelu za każdym razem.
- Od samego początku pracujemy nad płytą podłogową, zakładamy, że produkcja ma być masowa i myślimy o całej rodzinie modeli związanych z tą płytą — wyjaśnił prezes spółki Carsten Breitfeld, który wcześniej kierował w BMW ekipą pracującą nad sportowym elektrycznym i8. Jego zdaniem, masowa produkcja to 250-400 tys. sztuk rocznie. — Segmenty z sukcesem to pojazdy sportowo-użytkowe SUV i do jazdy sportowej SAV (Sports Activity Vehicles). Od nich zaczniemy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Truskawki, wprawdzie nie z kluskami i jogurtem, ale ze śmietaną można jeszcze na Wimbledonie kupić, ale kibice ż...
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas