Fundusz CVC przejął sieci Żabka i Fresh Market. - Ta sieć jest na tyle duża, że daje olbrzymi potencjał na dobudowę wartości na jej bazie. Chcemy się skupić na tym, żeby istniejące 4600 sklepów oferowało taki asortyment jakiego potrzebuje obecny klient - tłumaczył Krawczyk.
- Zanim kupiliśmy Żabkę przeprowadziliśmy głębokie badania preferencji konsumentów, które wskazują, że Polacy chcą mieć w zasięgu 100-200 metrów mały sklep, w którym mogą dokonać szybko drobnych zakupów – dodał.
Gość zaznaczył, że częstotliwość wykonywania zakupów jest coraz większa. - Możliwość zjedzenia sałatki, kanapki, szybkiego posiłku w drodze do pracy to jest to, co chcemy zaoferować Polakom. To jest kierunek na który Żabka chce postawić, żeby była sklepem pierwszej pomocy, gdy się chce pić albo zjeść – mówił.
Krawczyk przypomniał, że poprzedni właściciel zadbał o to, żeby powstało portfolio usług dodatkowych. - Żabka jest w tej chwili największą siecią bankomatów, gdzie możemy wyciągnąć pieniądze, zapłacić rachunki – stwierdził.