Reklama

Czy Djoković straci sponsorów? Ma kontrakty warte 30 mln dolarów

Serbski tenisista Novak Djoković ma kontrakty sponsorskie warte 30 mln dolarów. Są wśród nich między innymi Peugeot, odzieżowy gigant Lacoste i szwajcarski Hublot, producent luksusowych zegarków. Po kłamstwach w sprawie przebytego Covidu-19, został ostatecznie wydalony z Australii, co zepsuło mu wizerunek niezniszczalnego championa.

Publikacja: 16.01.2022 13:42

Czy Djoković straci sponsorów? Ma kontrakty warte 30 mln dolarów

Foto: PAP/EPA/DIEGO FEDELE

Teraz czas na reakcję sponsorów. Wszystko wskazuje na to, że postanowili oni przeczekać australijską burzę. Hublot już poinformował, że incydent wizowy w Australii to prywatna sprawa tenisowego asa. Szwajcarzy wydali to oświadczenie jednak jeszcze przed drugą decyzją sądu, który uznał, że Novak Djoković z pewnością jeszcze bardziej umocni się na swojej pozycji bohatera narodowego w Serbii, gdzie zaszczepionych jest tylko 46,8 procenta osób, które powinny to zrobić. I stanie się duchowym liderem antyszczepionkowców na świecie. Byłby oczywiście jeszcze bardziej wpływowy, gdyby sąd orzekł inaczej, a Djoković wygrał Australian Open. Bo świat lubi zwycięzców.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama