Reklama

Wydatki na usługi firm public relations wzrosły o 10 proc.

128,7 mln zł wyniosło w ubiegłym roku wynagrodzenie 17 agencji PR – wynika z najnowszej edycji branżowego rankingu.

Publikacja: 28.09.2018 06:00

Wydatki na usługi firm public relations wzrosły o 10 proc.

Foto: Fotolia

Firmy dbające o wizerunek przedsiębiorstw prywatnych i instytucji w mediach mają się świetnie. Taki wniosek można wysunąć, analizując dane zgromadzone przez autorów rankingu agencji PR przygotowanego na zlecenie Związku Firm Public Relations. Kolejny rok z rzędu prezentuje on wyniki największych podmiotów z branży pod względem uzyskanego wynagrodzenia za świadczone usługi (tzw. fee income).

Tym razem zmieniono nieco podejście i podzielono ranking na dwie części. W pierwszej zaprezentowano wyniki 17 firm, w drugiej – grup.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama