Lista będzie dostępna na stronach internetowych firmy pod adresem: [link=http://intranet.dgpp.pp/akcje]http://intranet.dgpp.pp/akcje. [/link]
Przez miesiąc będzie ją też można przeczytać w Centrali Spółki (ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa) i w komórkach organizacyjnych Centrum Zarządzania Kadrami Poczty Polskiej.
Jeśli obecny lub były pracownik poczty, mimo, że jest uprawniony do nabycia akcji, nie znajdzie swojego nazwiska na liście błędnie wyliczono mu okres zatrudnienia w firmie, powinien złożyć pisemną reklamację w Centrum Zarządzania Kadrami (ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa). Ma na to jednak tylko 30 dni. Ponieważ 1-3 maja są ustawowo wolne od pracy termin na reklamacje minie 4 maja. reklamacje można wysłać listem i wówczas decyduje data stempla. Do reklamacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji, bądź poświadczające okres zatrudnienia w przedsiębiorstwie.
Reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję powołaną przez Zarząd Poczty Polskiej w ciągu 14 dni od daty ich złożenia. Do otrzymania akcji uprawniony jest każdy pracownik, który był zatrudniony w Poczcie Polskiej w dniu 31 sierpnia br. (nawet jeśli sierpień 2009 r. był dopiero pierwszym miesiącem jego pracy) a także byli pracownicy, którzy mogą wykazać się 10-letnim stażem pracy w Poczcie Polskiej lub łącznie w Poczcie i jej poprzedniku; firmie Poczta Polska, Telegraf i Telefon. W ustawie przewidziano, że prawo do nieodpłatnego nabycia akcji mają także spadkobiercy osób uprawionych. O tym kiedy będą przyznawane akcje zdecyduje Skarb Państwa. Może to się stać w ciągu najbliższych kilku lat, bo przedstawiciele rządu deklarują publicznie chęć prywatyzacji narodowego operatora pocztowego.