Aktualizacja: 28.11.2018 11:57 Publikacja: 28.11.2018 11:57
Foto: fot. Simon Dawson/Bloomberg
- Nie potrafię powiedzieć, jak to partnerstwo we trójkę może ewoluować, ale produkcja pojazdów wymaga coraz bardziej nowych technologii, gdy skończy się czas, że jedna firma może zajmować się wszystkim — stwierdził wiceprezes Mitsubishi Motors, Mitsuhiko Yamashita podczas wizyty w ośrodku R&D w Okazaki w środkowej Japonii. Jego zdaniem, sojusz będzie musiał ustalić, kto ma podejmować decyzje i jak bez obecności Ghosna, ale jest przekonany, że to partnerstwo jest dość solidne, by sprostać temu wyzwaniu. - Renault i Nissan mają niemal 20 lat wspólnej historii, a wkrótce minie 2 lata, jak dołączyła do nich Mitsubishi. Podstawy stworzonej współpracy są solidne, więc jestem pewien, że możemy na nich bazować - dodał.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas