Na nowych połączeniach będzie konkurować z PLL LOT.
Samoloty Jet Air kursują już na trasach krajowych z Bydgoszczy do Krakowa, Łodzi, Poznania, Warszawy i Zielonej Góry oraz między Krakowem a Poznaniem. Od początku kwietnia do rozkładu doszły loty z Warszawy do Zielonej Góry. By wypromować nowe loty, Jet Air wprowadził wówczas promocję: „Krajówki za dwie stówki”. – Teraz również będziemy mieli ciekawą ofertę – mówi Ireneusz Dylczyk, rzecznik Jet Air. Więcej szczegółów nie chce zdradzać przed oficjalną inauguracją nowych połączeń.
Na lotach krajowych trzy lata temu poległ Direct Fly, polski przewoźnik, który miał ambicję zbudować siatkę połączeń krajowych. LOT kursował wówczas tylko na trasach do i z Warszawy. Za bilety Direct Fly życzył sobie od ok. 500 do ok. 1000 złotych. Nie miał szerokiego grona klientów, obecnie firma świadczy usługi taksówki powietrznej.
[wyimek]ok. 1,1 mln pasażerów skorzystało w 2008 roku z krajowych połączeń lotniczych [/wyimek]
Loty krajowe będą przyciągać podróżnych innych niż biznesmeni, tylko jeżeli ich cena będzie porównywalna z kosztem zakupu biletu pierwszej klasy na pociąg lub niewiele wyższa – podkreślają eksperci. Za bilet na rejs LOT z Gdańska do Wrocławia w obie strony trzeba zapłacić ok. 630 zł, a do Krakowa 650 zł. Jet Air z Warszawy do Bydgoszczy lata za ok. 600 zł w obie strony.