Tworzone centrum będzie zajmować się kompleksową obsługą 80 tys., spośród 100 tys. sklepów i hurtowni, z którymi współpracuje notowany na GPW Grupa Żywiec, wicelidera polskiego rynku piwa. Będą mogli tam m.in. składać zamówienia, zgłaszać reklamacje i negocjować warunki umów.

— To pierwsze tego typu centrum nie tylko w branży piwnej, ale całym sektorze dóbr szybko zbywalnych w Polsce — mówi "Rz" Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec.

—  Katowice zostały wybrane z uwagi na łatwość pozyskania wykwalifikowanych pracowników, niskie koszty związane z utworzeniem centrum obsługi, łatwość dojazdu, infrastrukturę teleinformatyczną, optymalny standard nieruchomości oraz szybki termin dla uruchomienia przedsięwzięcia - wyjaśnia Mariusz Borowiak, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji Grupy Żywiec.

Centrum ma ruszyć jesienią 2011 r. Pracę zajdzie w nim ponad 250 osób.