Centrum Medyczne Enel-Med, notowana na giełdzie sieć prywatnych klinik medycznych, miała po III kwartałach 2011 r. zysk netto na poziomie 3,1 mln zł. To 161,6 proc. więcej niż w ciągu pierwszych 9 miesięcy roku 2010. Przychody ze sprzedaży ENEL-MED wzrosły o 21,3 proc. do wartości 122,6 mln zł. Spółka, zgodnie z planem ogłoszonym w czasie IPO, podniosła także poziom marż.
Sytuacja gospodarcza w Europie nie wpłynęła na działalność Centrum Medycznego ENEL-MED.
- W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2011 r. podpisaliśmy 233 nowe umowy z klientami korporacyjnymi dotyczące opieki abonamentowej – mówi Adam Rozwadowski, prezes Centrum Medycznego ENEL-MED.
Między styczniem a wrześniem 2011 r. Centrum Medyczne Enel-Med podpisało m.in. umowę ramową z PZU Pomoc na świadczenie usług medycznych na rzecz pracowników i klientów spółki. Tym samym Centrum Medyczne ENEL-MED współpracuje już ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi, które oferują w Polsce ubezpieczenia zdrowotne. W lipcu tego roku spółka podpisała umowę z Sonoco Poland Packaging Services na świadczenie usług medycznych na terenie całego kraju dla pracowników firmy oraz na stworzenie gabinetu przyzakładowego w siedzibie firmy w Łodzi. Wartość tej umowy uzależniona jest od liczby osób objętych pakietem medycznym w danym miesiącu i może wynieść ok. 6,9 mln zł w ciągu 5 lat.
Spółka zapowiada, że w ostatnim kwartale 2011 r. ENEL-MED będzie w dalszym ciągu pracować nad zwiększeniem sprzedaży oraz poprawą rentowności we wszystkich obszarach.