Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.02.2022 21:00 Publikacja: 06.02.2022 21:00
Foto: Adam Tuchliński
Minęło ponad pół roku od emisji akcji, z której Enel-Med pozyskał 80,6 mln zł. Na jakim etapie jest realizacja celów, na które firma zdobyła finansowanie?
Nasza spółka dotychczas rozwijała się organicznie, ale silne trendy konsolidacyjne występujące na rynku prywatnych usług medycznych coraz śmielej każą patrzeć w kierunku akwizycji. Istotną cześć pieniędzy z emisji akcji przeznaczymy na przejęcia, głównie w obszarze stomatologii. Łącząc akwizycję z projektami typu green field planujemy w ciągu dwóch lat podwoić liczbę naszych gabinetów stomatologicznych w całym kraju. Stomatologia zawsze zajmowała szczególne miejsce w naszej spółce, to od niej 30 lat temu wszystko się zaczęło. Muszę przyznać, że bardzo pewnie czujemy się w usługach FFS (fee for service, opłata za usługę – red.) i nie dotyczy to tylko stomatologii. Marka Enel-Sport, wspierana naszym szpitalem ortopedycznym, odniosła sukces – wielu znanych sportowców zawdzięcza nam możliwość kontynuacji kariery. Bardzo dobrze radzimy sobie również na rynku medycyny estetycznej – marka ESTELL ma już mocną pozycję w branży. W planach mamy też rozwój sieci placówek abonamentowych. Bacznie przyglądamy się obecnej sytuacji na rynku B2B, bo firmy są pod coraz większą presją kosztową, a koszty leczenia z roku na rok rosną. Oczekiwania pacjentów są coraz wyższe, my wiemy, jak je zaspokajać, ale musimy mieć na to odpowiednie środki.
Niespłacone długi jednoosobowych działalności gospodarczych urosły aż o pół miliarda złotych w zaledwie rok.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem j...
Znacznie mniejszy obszar do obrony, większe nasycenie sprzętem, ale też większa możliwość operowania w powietrzu...
Pakiety z internetem za granicą dla każdego w aplikacji w smartfonie. Tak jeden z telekomów chce walczyć o użytk...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W wieku 92 lat zmarł Leonard Lauder, miliarder oraz były prezes firmy Estée Lauder, który uczynił ją jednym z na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas