W piątej edycji konkursu „Raporty Społeczne" przyznano też kilka wyróżnień. Nagrodę Ministerstwa Gospodarki otrzymała firma Cemex Polska, za najlepszy debiut uznano raport firmy GlaxoSmithKline Pharmaceuticals. Wyróżnienie specjalne otrzymała Telekomunikacja Polska, a internauci nagrodzili Kompanię Piwowarską.

Głównym celem konkursu „Raporty Społeczne", organizowanego przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PwC, jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania społecznego, wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie oraz nagrodzenie raportów podejmujących problemy związane z zaangażowaniem społecznym, środowiskiem naturalnym i zrównoważonym rozwojem.

— Przygotowywanie raportów dotyczących społecznej odpowiedzialności w biznesie nie jest w Polsce obowiązkowe, ale z pewnością te firmy, które takie raporty przygotowują dają innym dobry przykład - mówi prof. Witold Orłowski ze szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, przewodniczący jury.

Zgłoszone do konkursu raporty zostały ocenione przez jury według kryteriów zaufania, kompletności i komunikacji.